Logo DigitálníDomácnost.cz

Přeskočit na navigaci

Aktuálně Domluvte si návštěvu digitální domácnosti na Praze 4. Volejte na 603525050.

64 % zákazníků v České republice, kteří se účastní akcí, se chtějí zapojit, ne se jen dívat

Vydáno: 13.02.2020 08:15:00

Autor:  Milan Loucký  |  Zdroj: DigitálníDomácnost.cz

Poptávka po zážitcích roste. Lidé nechtějí pouze přihlížet - chtějí se nechat pohltit a zapojit se do akcí.

Technologie přinášejí nový a vzrušující způsob, jak se společnosti mohou napojit na cílovou klientelu - a nový průzkum ukázal, že zážitky jsou řešením, jak zákazníky přilákat. 64 % zákazníků v České republice se chce nechat během akce vtáhnout, nejen pouze sledovat.

Nový evropský průzkum s názvem The Experiential Future, jehož provedení zadala globální technologická společnost Epson, ukazuje názor spotřebitelů na účast na akcích. Průzkum zjišťoval názory na využívání imerzivních technologií, mezi něž patří velkoplošné projekce, interaktivní displeje, hologramy, virtuální a rozšířená realita.

Mileniálové jsou demografickou skupinou, kterou tento typ akcí nejvíce přitahuje. 72 % českých respondentů v této věkové skupině se účastnilo nebo navštívilo zážitkovou akci nebo atrakci v průběhu uplynulých 12 měsíců. 38 % Mileniálů se také domnívá, že imerzivní technologie nejsou na akcích dostatečně využívány. 41 % Generace Z a 26 % Mileniálů se dokonce zúčastnilo zážitkové akce v zahraničí. To ukazuje, že společnosti, které tyto prvky využívají, získávají jasné finanční výhody. Výsledky také podtrhují, jak bude z využití těchto technologií ve výsledku profitovat celková ekonomika turistického ruchu. 46 % Mileniálů souhlasí s tím, že upřednostňují akce, které nabízejí zážitkové prvky, u respondentů z Generace X dosahuje tento podíl 48 %, u Generace Z je to 59 % a u poválečné generace tzv. Baby Boomers je tento podíl 71 %.

Návštěvnický zážitek, který přináší emoce a vytváří silné propojení, není zásadní pouze pro organizátory akcí, ale také pro hotely a pohostinství, protože jim pomůže přilákat nové zákazníky. Je to klíč, jak zákazníky přitáhnout zpět. 62 % českých Mileniálů by navštívilo opakovaně zážitkovou akci, u respondentů patřících do Generace X toto číslo stoupá na 63 %, u Generace Z je to dokonce 69 %, u poválečných Baby Boomers je to 66 %. Tato čísla ukazují, že zážitkové technologie pomáhají podpořit zaangažovanost zákazníků a opakování návštěv.

„Nové technologie dramaticky mění podobu akcí a atrakcí. Tato zjištění ukazují, že společnosti musí ovládnout a využít sílu zážitkových prvků nejen k tomu, aby podpořily zisky, ale také k tomu, aby zajistily opakovanou návštěvnost. Všichni - mileniálové, poválečná generace a generace Z - chtějí navštěvovat zážitkové akce a atrakce, teď už je na společnostech, aby tato očekávání naplnily," prohlásil Neil Colquhoun, viceprezident společnosti Epson Europe B.V. pro oblast CISMEA, který je zodpovědný za divizi profesionálních displejů.

Podrobnější informace naleznete ve zprávě k průzkumu „The Experiential Future", kterou si můžete stáhnout zde.









Kontextová navigace

Úvodní strana Press 64 % zákazníků v České republice, kteří se účastní akcí, se chtějí zapojit, ne se jen dívat

Přihlášení

Pro přihlášení k vašemu účtu vyplňte následující údaje.

X 

Registrace

Zaregistrujte se k odběru NewsLetteru z portálu DigitálníDomácnost.cz a mějte přehled o novinkách a trendech.
Registrací získáte také možnost účastnit se diskusí u článků.

Informace o Newsletteru

X