Logo DigitálníDomácnost.cz

Přeskočit na navigaci

Aktuálně Domluvte si návštěvu digitální domácnosti na Praze 4. Volejte na 603525050.

Revoluce v zážitkovém prodeji: 20 % spotřebitelů by změnilo své zvyklosti při nakupování, pokud by obchody nabízely zážitkové prvky

Vydáno: 11.02.2020 08:03:00

Autor:  Milan Loucký  |  Zdroj: DigitálníDomácnost.cz

Nový výzkum zjistil, že jsou zážitky klíčovým prvkem pro změnu chování nakupujících a mohly by je dokonce přimět k tomu, aby začali vyhledávat nakupování v kamenných obchodech, pokud jim obchodníci nabídnou poutavý zážitek. V průzkumu 66 % respondentů uvedlo, že by změnili své chování při nákupech, kdyby více obchodů využívalo zážitkové prvky, u respondentů z Generace Z to bylo dokonce 83 % a u Mileniálů 71 %.

Nový evropský průzkum s názvem The Experiential Future, jehož vypracování zadala globální technologická společnost Epson, ukazuje, jak velkou hodnotu mají imerzivní a zážitkové prvky pro budoucnost maloobchodů. 20 % spotřebitelů v České republice prohlásilo, že by se vydali nakupovat do obchodu, ve kterém ještě nikdy předtím nebyli, pokud by nabízel zážitkové prvky.

Tyto výsledky ukazují jasnou příležitost, jak mohou společnosti využívat sílu zážitků. Od videomappingu a hologramů po ovládání gesty, sledování pohybu a obličeje - značky mohou - a měly by - využívat imerzivní technologie k tomu, aby mohly přinášet zážitky, které posílí vztah mezi zákazníkem a značkou.

„Nové technologie dramaticky proměňují způsob, jak prodejci komunikují se svými klienty - ale technologie přinášející zážitky už nejsou pouze něčím, co vypadá u prodejců dobře. Značky musí využívat nové nástroje, aby revolučním způsobem proměnily své obchody. To by mělo pomoci vytvořit konkurenční výhodu a udržet si ji. Obchodníci by především měli maximálně využít imerzivní a zážitkové nakupování k tomu, aby rozvíjeli své podnikání," poznamenal Neil Colquhoun, viceprezident společnosti Epson Europe B.V. pro oblast CISMEA, který je zodpovědný za divizi profesionálních displejů.

Metodika průzkumu

Průzkum trhu prováděla agentura Arlington Research ve 26 zemích, účastnilo se jej celkem 9750 dospělých respondentů ve věku 16-65 let, kteří se zúčastnili akce nebo během posledních 12 měsíců navštívili nějakou atrakci ze seznamu. Mezi zeměmi, v nichž byl průzkum prováděn, byla Velká Británie, Francie, Německo, Itálie, Portugalsko, Irská republika, Nizozemsko, Belgie, Turecko, Řecko, Norsko, Dánsko, Finsko, Švédsko, Česká republika, Slovensko, Estonsko, Polsko, Slovinsko, Bosna, Hercegovina, Chorvatsko, Černá Hora, Izrael, SAE, Maroko. Průzkum byl prováděn na reprezentativních vzorcích dospělé populace jednotlivých států ve věku 16-65.









Kontextová navigace

Úvodní strana Press Revoluce v zážitkovém prodeji: 20 % spotřebitelů by změnilo své zvyklosti při nakupování, pokud by obchody nabízely zážitkové prvky

Přihlášení

Pro přihlášení k vašemu účtu vyplňte následující údaje.

X 

Registrace

Zaregistrujte se k odběru NewsLetteru z portálu DigitálníDomácnost.cz a mějte přehled o novinkách a trendech.
Registrací získáte také možnost účastnit se diskusí u článků.

Informace o Newsletteru

X