BNP Paribas Cardif Pojišťovna spustila s HP TRONIC pojištění nahodilého poškození a odcizení telefonů, tabletů a počítačů v novém kabátě

BNP Paribas Cardif Pojišťovna představila se společností HP TRONIC novou generaci produktu Pojištění nahodilého poškození a odcizení zaměřeného na křehká a na rozbití náchylná mobilní zařízení, jako jsou mobilní telefony, tablety, notebooky či fotoaparáty.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna představila se společností HP TRONIC novou generaci produktu Pojištění nahodilého poškození a odcizení zaměřeného na křehká a na rozbití náchylná mobilní zařízení, jako jsou mobilní telefony, tablety, notebooky či fotoaparáty.

Toto pojištění kryje poškození nebo úplné zničení přístroje, ke kterému došlo náhodou, nebo i poškození způsobené nešikovností nebo nedbalostí. V 90 % těchto případů se jedná o poškození displeje, na které se inovované pojištění vztahuje.  Pojištění si lze sjednat rovnou při koupi, a to na dobu jednoho nebo dvou let a platí na celém světě. HP TRONIC provozuje prodejní síť Datart a Euronics či internetový obchod Kasa.cz.

„Nové pojištění nahodilého poškození a odcizení lze sjednat již za cenu několika korun na den a pojišťuje i situace, kdy přístroj nešikovností vypadne majiteli z ruky a rozbije se nebo jej majitel nechtěně utopí ve vaně," říká k inovovanému pojištění Viktor Houška, ředitel produktu BNP Paribas Cardif Pojišťovny. „Další inovací je dramatické zkrácení procesu vyřízení pojistné události. Mobilní telefon je v rámci pojištění obvykle opraven do tří pracovních dnů od odevzdání poškozeného zařízení kurýrovi."

V případě nahodilého poškození je přístroj na náklady pojišťovny opraven a pokud jej nelze opravit, oprava se nevyplatí nebo dojde k odcizení, zákazník získá náhradní přístroj. Zaplatí vždy pouze spoluúčast podle výše prodejní ceny. Pojišťovna neřeší amortizaci v podobě časové ceny. A pojištění kryje až dvě pojistné události za každý pojistný rok.

„Jsme rádi, že díky BNP Paribas Cardif Pojišťovně máme pro naše zákazníky k dispozici pojištění, které využijí v každodenním životě a kryje náklady spojené s opravou často drahých mobilní zařízení," říká Eva Kočicová, mluvčí značky Datart.

Zveřejněno: 29. 05. 2020