Problémy se specificky točí okolo hlasitých praskajících zvuků, které se občas vyskytují při přehrávání obsahu v Dolby Atmos z konkrétních zařízení. K těm patří hlavně Apple TV 4K a Xbox Series X.
Jedná se o zařízení, která jako jediná přenášejí obsah s Dolby Atmos přes rozhraní HDMI jako nekomprimovaný formát PCM s metadaty Dolby MAT 2.0 namísto běžnějšího komprimovaného bitového přenosu.
Společnost Sonos prozatím uživatelům radila, aby deaktivovali HDMI CEC a přišli tak o možnost ovládání HDMI, případně aby zcela deaktivovali Dolby Atmos a přešli tak na 5.1kanálový zvuk.
Problém se evidentně netýká všech uživatelů, ale za přibližně 2,5 roku si na něj stěžovalo několik stovek lidí. Sonos nyní problém konečně uznal a bude pro něj hledat řešení, a to i ve spolupráci s „třetími stranami“ (jak se společnost vyjádřila pro The Verge), tedy s největší pravděpodobností výrobci dotčených zařízení.