Vše v jednom: Přichází nová aplikace MyŠKODA
S novou aplikací MyŠKODA slučuje česká automobilka své
mobilní služby do jediné aplikace. Nová aplikace nabízí přístup ke všem
mobilním službám ŠKODA Connect. Kromě toho také obsahuje veškeré informace o
vozidle a o síti servisních partnerů ŠKODA.
Nová aplikace pokračuje se jménem MyŠKODA a nabízí svým
uživatelům přístup ke všem mobilním online službám ŠKODA Connect. Kromě toho
také obsahuje veškeré informace o vozidle a o síti servisních partnerů ŠKODA.
Pro stávající uživatele obou aplikací je přechod na novou aplikaci velmi
snadný. Nová aplikace, jejíž logo v sobě odráží prvky designového jazyka ŠKODA,
je již nyní k dispozici v Google Play a App Store.
Od teď platí: aplikace může být jen jedna – a to MyŠKODA.
ŠKODA AUTO tak činí další strategický krok ke zjednodušení své nabídky
aplikací. V nové aplikaci MyŠKODA sloučila česká automobilka dosavadní aplikace
MyŠKODA a ŠKODA Connect. ŠKODA Connect posloužila jako základ nové aplikaci,
proto je pro dosavadní uživatele aplikace ŠKODA Connect přechod na novou
aplikaci obzvlášť jednoduchý – stačí si ji aktualizovat. Poté je možné novou
aplikaci MyŠKODA hned začít využívat.
Kdo používal dosavadní aplikaci MyŠKODA, musí si
nainstalovat aplikaci novou. Může se ale na svém chytrém telefonu přihlásit
svými současnými přihlašovacími údaji. Přenos zákaznických účtů do nové
aplikace probíhá automaticky, nová registrace nebo opětovné přidávání již
uložených vozů ŠKODA není nutné. Uživatelé, kteří nemají ŠKODA ID a doteď se do
aplikace přihlašovali údaji externích poskytovatelů, např. svým facebookovým
účtem, si musí na domovské stránce ŠKODA nebo rovnou v nové aplikaci MyŠKODA
založit ŠKODA ID. Nová aplikace je již dostupná v Google Play a v App Store.
Provoz původní aplikace MyŠKODA bude po přechodové fázi ukončen.
Všechny funkce dvou aplikací nyní sloučeny do jedné
Nová aplikace MyŠKODA nabízí veškeré funkce obou přechozích
aplikací a poskytuje ucelený uživatelský zážitek na chytrém telefonu, chytrých
hodinkách (jen s iOS) i na centrálním displeji infotainment systému ve voze. V
nové aplikaci, stejně jako v dosavadní aplikaci MyŠKODA, naleznou uživatelé
návod k obsluze. Navíc jsou zde uloženy i příručky ke všem modelům ŠKODA. Dále
aplikace nabízí informace o servisních partnerech ŠKODA, a to i v zahraničí,
pro případ, že by například během cesty na dovolenou s vozem nastaly potíže.
Nová aplikace MyŠKODA také podporuje vozy, které nemají přístup k mobilním online
službám ŠKODA Connect nebo u nich není možné propojení přes SmartLink. Kromě
toho naleznou řidiči vozů ŠKODA v nové aplikaci všechny funkce známé z
dosavadní aplikace ŠKODA Connect, jako jsou například služby Vzdáleného
přístupu k vozu, které mimo jiné umožňují zamknout a odemknout vůz přes
aplikaci či zjistit aktuální polohu zaparkovaného vozu. K dispozici jsou i
aktuální jízdní data a informace o stavu vozu jako je momentální dojezd nebo
informace o servisních intervalech. Pro elektrifikované modely ŠKODA jsou
dostupné specifické funkce spojené s eMobilitou, například funkce Vzdálené
nabíjení, jejíž pomocí lze na dálku ovládat průběh nabíjení vozu.
Další plány s aplikací ŠKODA Connect
Dosavadní aplikace ŠKODA Connect je od roku 2016 dostupná
pro Android a iOS na více než 30 trzích a v současné době má více než 500 000
aktivních uživatelů. Předpokladem k využívání mobilních online služeb Care
Connect a Infotainment Online je vůz ŠKODA s předplaceným online připojením.
Platnost je buď na jeden nebo tři roky, vždy s možností prodloužení.
ŠKODA AUTO má do budoucna s novou aplikací MyŠKODA další
plány. Pro nové plně elektrické SUV ŠKODA ENYAQ iV, které bude na trh uvedeno
na jaře roku 2021, se již připravují nové mobilní online služby. Rovněž se
plánuje další zlepšení uživatelského prostředí a dostupnost na dalších trzích.
Zveřejněno: 22. 12. 2020