Sonos u svých soundbarů vyřešil problém s praskajícími zvuky

Společnost Sonos u svých soundbarů Arc a Beam druhé generace konečně vyřešila problém s praskajícími zvuky při přehrávání obsahu v Dolby Atmos.

Na v podstatě náhodné vyluzování praskajících zvuků v soundbarech upozorňovali uživatelé už od roku 2020 – a společnost tento problém uznala jako problém až v srpnu 2023. Vyřešit problém pak výrobci trvalo další tři měsíce.

Všichni majitelé zmíněných modelů soundbarů Sonos, kteří se s komplikacemi, respektive praskajícími zvuky setkali, si mohou nainstalovat systémovou aktualizaci přes mobilní nebo desktopovou aplikaci Sonos – ta přirozeně musí být také aktualizovaná na nejnovější verzi.

Praskající zvuk podle všeho souvisel pouze se dvěma zdrojovými zařízeními, a sice Apple TV 4K a Xbox Series X. Jedná se totiž o pouhá dvě zařízení, která přenášejí obsah v Dolby Atmos přes rozhraní HDMI a současně jako nekomprimované PCM soubory s metadaty (Dolby MAT 2.0) namísto tradičního komprimovaného bitstreamu.

Zveřejněno: 24. 11. 2023