Platforma Fire TV dostává reklamy navíc

Dodavatelé platforem pro smart TV stále více tlačí na monetizaci svých produktů. Výjimkou není ani Amazon se svou platformou Fire TV.

V dubnu příštího roku oslaví platforma Fire TV svoje 10. narozeniny, a tak si v Amazonu nejspíš řekli, že využijí příležitosti a pokusí se z ní dostat ještě trochu víc peněz než doposud. A tak přišli s novou aktualizací na straně serveru, se kterou jako uživatel zkrátka nic neuděláte a jejíž součástí je především zvýšení množství reklam na dosavadních zařízeních s Fire TV.

Součástí nového „balíčku“ jsou typy reklam, které uživatelé Fire TV doposud neznali, a sice ty, které jsou zaměřené na jiný než zábavní průmysl. A taky reklamy ve výsledcích vyhledávání.

Lidé, kteří mají v Amazonu platformu Fire TV na starosti, přiznávají, že jsou si vědomi toho, že mohou přicházet o zákazníky. Na druhou stranu tito zákazníci ani pořádně nemají kam jít, protože konkurence (snad mimo Applu) na své uživatele zkouší podobné strategie. Ostatně tím pravděpodobně chtějí nahradit ztráty tržeb, které plynou z postupného zlevňování hardwaru.

Zveřejněno: 07. 11. 2023