Platforma Fire TV dostává reklamy navíc
Dodavatelé platforem pro smart TV stále více tlačí na monetizaci svých produktů. Výjimkou není ani Amazon se svou platformou Fire TV.
V dubnu
příštího roku oslaví platforma Fire TV svoje 10. narozeniny, a tak si v Amazonu
nejspíš řekli, že využijí příležitosti a pokusí se z ní dostat ještě trochu víc
peněz než doposud. A tak přišli s novou aktualizací na straně serveru, se
kterou jako uživatel zkrátka nic neuděláte a jejíž součástí je především
zvýšení množství reklam na dosavadních zařízeních s Fire TV.
Součástí
nového „balíčku“ jsou typy reklam, které uživatelé Fire TV doposud neznali, a
sice ty, které jsou zaměřené na jiný než zábavní průmysl. A taky reklamy ve
výsledcích vyhledávání.
Lidé, kteří
mají v Amazonu platformu Fire TV na starosti, přiznávají, že jsou si vědomi
toho, že mohou přicházet o zákazníky. Na druhou stranu tito zákazníci ani
pořádně nemají kam jít, protože konkurence (snad mimo Applu) na své uživatele
zkouší podobné strategie. Ostatně tím pravděpodobně chtějí nahradit ztráty
tržeb, které plynou z postupného zlevňování hardwaru.
Zveřejněno: 07. 11. 2023