Sonos obrátil, zákazníci reproduktory vracet nemusejí

Minulý týden proběhla světem online technologií zpráva, že Sonos kvůli aktualizaci systému omylem rozeslal svým zákazníkům reproduktory navíc.

Například jeden příběh na Redditu, který citoval portál The Verge, uvádí příklad jednoho amerického zákazníka Sonosu, který si objednal jediný přenosný reproduktor a přišlo mu jich sedm. A to nebyl jediný případ.

Sonos původně žádal zákazníky, aby mu reproduktory navíc buď zaplatili, nebo vrátili. Jenže podle amerických zákonů se nevyžádané zboží, které zákazníci dostanou od firem poštou, stává automaticky dárkem. Zkrátka ho nemusejí vracet ani platit. Původně žádal Sonos dané zákazníky e-mailem, aby mu reproduktory navíc poslali zpět prostřednictvím zvláštního kurýra Sonosu.

Podle mluvčí společnosti Sonos Madeline Krebsové, která se vyjádřila pro The Verge, nebude Sonos od svých zákazníků vyžadovat vrácení extra vybavení a firma „respektuje rozhodnutí každého dotčeného zákazníka.“ Zároveň slíbila, že Sonos bude i nadále dodržovat požadavky americké Federální obchodní komise (FTC).

Zveřejněno: 19. 06. 2022