Portál The Verge jako první upozornil na situaci, popisovanou nejdříve na fórech Redditu, ve které jako příklad uvádí jednoho zákazníka, který si objednal jediný reproduktor Sonos Move a nakonec jich dostal sedm. Jenže zároveň mu přišla i faktura na všech sedm kousků. A rozhodně se nejednalo o ojedinělý případ.
Podle amerických zákonů ale lidé za nechtěné zboží, které jim přijde poštou, nemusejí platit vůbec nic. A navíc ho ani nemusejí vracet. De facto se tak jedná o dárek. Společnost Sonos dotčeným zákazníkům rozeslala e-mail, v němž svoji chybu svaluje na aktualizaci systému, která znamenala, že některé objednávky byly zpracovány několikrát.
Za zákazníky stojí i Federální obchodní komise (FTC). Pokud tedy bude Sonos chtít nějak minimalizovat ztráty způsobené tímto nešťastným krokem, bude muset spoléhat na dobrou vůli svých zákazníků.
Zveřejněno: 17. 06. 2022