Interní portály Albert dodala česká společnost Cleverlance

Společnost Albert v průběhu minulého roku spustila nový intranet a speciální portál pro manažery svých prodejen. Oba portály nabízejí řadu nových funkcí, které pracují efektivněji s vlastními daty i externími zdroji. Technologické řešení postavené na platformách SharePoint Online a Azure dodala Albertu česká technologická společnost Cleverlance.

Nový intranet Albertu usnadňuje komunikaci napříč všemi prodejnami, centrálou i distribučními centry a zajišťuje efektivní přenos informací. Snadno použitelné funkce pro tvorbu obsahu umožňují, aby jej do systému namísto technických oddělení zadávali sami jeho autoři, což významně pomáhá udržet informace aktuální. Strukturované úložiště dokumentů, obohacené o řadu metadat a moderní vyhledávací funkce, umožňuje zaměstnancům najít vždy platné manuály či směrnice. Základní informace o každé prodejně mohou pracovníci dohledávat také s pomocí interaktivní aplikace napojené na aplikační rozhraní Google Maps. Součástí intranetu je také nástroj pro sestavení a publikaci interního newsletteru propojený s portálem jobs.cz, který představuje aktuální nabídku pracovních příležitostí v celé společnosti. 

Dalším novým interním systémem je portál pro manažery prodejen nazvaný StoreMan. Ten je určen zejména k cílené komunikaci směrem k obchodům, distribuci jednorázových i opakujících se úkolů a jednotnému sběru zpětné vazby ohledně jejich naplňování. Pracovníkům na prodejnách zjednodušuje přístup k řadě provozních postupů a upozorňuje na jejich aktualizace.  Umožňuje také vizualizaci výkonu prodejen v porovnání s nastavenými plány, což managementu usnadňuje řízení a hodnocení výkonu každé z nich. Modul komunikace je rovněž integrován s SMS bránou, aby byla zajištěna rychlá reakce aktuálně přítomných pracovníků na urgentní pokyny.

 

 

Zveřejněno: 21. 01. 2021