Interní portály Albert dodala česká společnost Cleverlance
Společnost Albert v průběhu minulého roku spustila nový
intranet a speciální portál pro manažery svých prodejen. Oba portály nabízejí řadu
nových funkcí, které pracují efektivněji s vlastními daty i externími
zdroji. Technologické řešení postavené na platformách SharePoint Online a Azure
dodala Albertu česká technologická společnost Cleverlance.
Nový
intranet Albertu usnadňuje komunikaci napříč všemi prodejnami, centrálou i
distribučními centry a zajišťuje efektivní přenos informací. Snadno použitelné
funkce pro tvorbu obsahu umožňují, aby jej do systému namísto technických
oddělení zadávali sami jeho autoři, což významně pomáhá udržet informace aktuální.
Strukturované úložiště dokumentů, obohacené o řadu metadat a moderní
vyhledávací funkce, umožňuje zaměstnancům najít vždy platné manuály či
směrnice. Základní informace o každé prodejně mohou pracovníci dohledávat také s pomocí
interaktivní aplikace napojené na aplikační rozhraní Google Maps. Součástí
intranetu je také nástroj pro sestavení a publikaci interního newsletteru
propojený s portálem jobs.cz, který představuje aktuální nabídku pracovních
příležitostí v celé společnosti.
Dalším
novým interním systémem je portál pro manažery prodejen nazvaný StoreMan. Ten
je určen zejména k cílené komunikaci směrem k obchodům, distribuci
jednorázových i opakujících se úkolů a jednotnému sběru zpětné vazby ohledně
jejich naplňování. Pracovníkům na prodejnách zjednodušuje přístup k řadě
provozních postupů a upozorňuje na jejich aktualizace. Umožňuje také vizualizaci výkonu prodejen
v porovnání s nastavenými plány, což managementu usnadňuje řízení a
hodnocení výkonu každé z nich. Modul komunikace je rovněž integrován s SMS
bránou, aby byla zajištěna rychlá reakce aktuálně přítomných pracovníků na
urgentní pokyny.
Zveřejněno: 21. 01. 2021