Mastercard vstupuje v ČR a na Slovensku do světa esportu

Mastercard uzavřel roční partnerství s organizací Hitpoint, která je držitelem práv k pořádání oficiálních turnajů hry League of Legends v České republice a na Slovensku. Soutěž tak celý rok 2021 ponese název Mastercard Hitpoint Masters a navýší se i finanční dotace turnaje.

Mastercard spolupracuje také s týmem eSuba a s influencerem a tvůrcem herních videí na platformě Twitch Petrem „Xnapym“ Jirákem. Společnost tak navazuje na své globální aktivity v oblasti v esportu.

„V oblasti esportu vidíme veliký potenciál i vzhledem k tomu, že je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů v České republice a na Slovensku. Již od roku 2018 je Mastercard globálním partnerem Riot Games a hráči z celého světa to velmi oceňují. Naším cílem je přispět k růstu a kvalitě českého a slovenského esportu, celé lokální esportové komunity a pomoci zvýšit její konkurenceschopnost v mezinárodním měřítku,“ říká Tomáš Doležal, marketingový ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Esport je jedním z nejrychleji rostoucích odvětví v oblasti zábavy. V loňském roce v souvislosti s mimořádnými opatřeními zaznamenal v České republice i na Slovensku obrovskou vlnu zájmu. Alespoň jednou týdně se v České republice hraní her online věnují více než 2 miliony uživatelů. Finále zimní edice ligy Hitpoint Winter sledovalo na internetu 54 tisíc diváků.

Mastercard chystá ve spolupráci s Hitpoint několik novinek a benefitů. První z nich je soutěž pro fanoušky League of Legends, kteří jsou zároveň držiteli karty Mastercard. Pokud si uloží svou kartu ve hře a provedou s ní určitý počet transakcí, budou moci soutěžit o 100 originálních cen. Tou hlavní je čtyřdenní zážitek k nezaplacení v rámci Mistrovství světa v League of Legends (Worlds) v Šen-čenu.

Doplňkový obrázek: Pixabay

 

Zveřejněno: 16. 02. 2021