Mastercard vstupuje v ČR a na Slovensku do světa esportu
Mastercard uzavřel roční partnerství s organizací Hitpoint, která je držitelem práv k pořádání oficiálních turnajů hry League of Legends v České republice a na Slovensku. Soutěž tak celý rok 2021 ponese název Mastercard Hitpoint Masters a navýší se i finanční dotace turnaje.
Mastercard spolupracuje
také s týmem eSuba a s influencerem a tvůrcem herních videí na platformě
Twitch Petrem „Xnapym“ Jirákem. Společnost tak navazuje na své globální
aktivity v oblasti v esportu.
„V oblasti
esportu vidíme veliký potenciál i vzhledem k tomu, že je jedním z nejrychleji
rostoucích segmentů v České republice a na Slovensku. Již od roku 2018 je
Mastercard globálním partnerem Riot Games a hráči z celého světa to velmi
oceňují. Naším cílem je přispět k růstu a kvalitě českého a slovenského
esportu, celé lokální esportové komunity a pomoci zvýšit její
konkurenceschopnost v mezinárodním měřítku,“ říká Tomáš
Doležal, marketingový ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
Esport je
jedním z nejrychleji rostoucích odvětví v oblasti zábavy. V loňském roce
v souvislosti s mimořádnými opatřeními zaznamenal v České
republice i na Slovensku obrovskou vlnu zájmu. Alespoň jednou týdně se v České
republice hraní her online věnují více než 2 miliony uživatelů. Finále zimní
edice ligy Hitpoint Winter sledovalo na internetu 54 tisíc diváků.
Mastercard
chystá ve spolupráci s Hitpoint několik novinek a benefitů. První z nich
je soutěž pro fanoušky League of Legends, kteří jsou zároveň držiteli karty Mastercard.
Pokud si uloží svou kartu ve hře a provedou s ní určitý počet transakcí,
budou moci soutěžit o 100 originálních cen. Tou hlavní je čtyřdenní zážitek
k nezaplacení v rámci Mistrovství světa v League of Legends (Worlds)
v Šen-čenu.
Doplňkový obrázek: Pixabay
Zveřejněno: 16. 02. 2021