Realme chce stanout v čele rozvoje AIoT i sítí páté generace

Upevnit své postavení v TOP 7 značek mobilních telefonů na světě a dál konkurovat zavedeným výrobcům, pokračovat v rekordním růstu a stanout v čele rozvoje nejnovějších technologií, jako je AIoT nebo 5G. Takové jsou plány realme, jak je nastínil zakladatel a CEO Sky Li v čerstvě zveřejněném výročním dopise.

V roce 2020 se realme podařilo díky 50 milionům prodaných smartphonů získat status nejrychleji rostoucí značky na světě. Raketového rozletu mladé společnosti si kromě spotřebitelů všimla i odborná či designová média, která realme vloni ověnčila téměř dvěma stovkami ocenění. Značka realme tak dále nabourávala hegemonii tradičních producentů smartphonů. Svůj výkon realme dokazuje i růstem z 35 na 61 různých trhů včetně Latinské Ameriky a Evropy.

„Máme za sebou 12 měsíců plných těžkostí a výzev. Byl jsem svědkem úsilí a tvrdé práce všech mladých a nebojácných ‚realmers‘, díky níž se nám podařilo vzepřít globálnímu ekonomickému trendu. I letos jsme v realme odhodlání vzdorovat všem výzvám a v duchu našeho hesla ‚Dare to Leap‘ poskočit zase o kus vpřed v budování špičkové značky chytrých telefonů a dalších trendy produktů,” píše Sky Li v dopise, který je zároveň odhalením budoucích plánů realme.

Jednou z priorit by měly být produkty AIoT, kde značka na strategické obchodní úrovni buduje masivní produktovou řadu. Již vloni uvedlo realme 27 různých produktů AIoT a spustila vlastní platformu AloT TeachLife, jejímž cílem je podporovat nové společnosti a nápady a podílet se na spoluvytváření a rozšiřovaní inovativních produktů AloT. Značka si od platformy slibuje lepší komunikaci a spolupráci mezi uživateli a tím i soudržnější a integrovanější životní styl chytrého bydlení.

„Pokud realme naváže na svůj úspěch v segmentu sluchátek, vstup do segmentu hodinek a sílu v online komunikaci, může se v roce 2021 stát černým koněm i v oblasti nositelných zařízení,“ míní analytička společnosti Counterpoint Liz Lee.

Značka chce i nadále stavět na proaktivním přístupu k mladým lidem z generace Z, jejichž trendy realme sleduje a spoluutváří. Patří sem i využívání 5G sítí. Právě realme chce v blízké budoucnosti zaujmout pozici lídra v propagaci této technologie, která přinese revoluční rychlost v datování i komunikaci po celém světě. „Nadále spolupracujeme s vládami a provozovateli mobilních sítí, aby docházelo k masivnější podpoře této technologie po celém světě a budování robustního 5G ekosystému,“ říká ve výročním dopise Sky Li.

„Nynější mladá generace rozhodne o naší budoucnosti a realme se snaží zhmotnit její vize. Chceme, aby mladí mohli snít ve velkém a do budoucnosti i díky nám skočili s důvěrou a pozitivním naladěním,“ uzavírá zakladatel a CEO značky realme.

 

Zveřejněno: 25. 01. 2021