Realme chce stanout v čele rozvoje AIoT i sítí páté generace
Upevnit své postavení v TOP 7
značek mobilních telefonů na světě a dál konkurovat zavedeným výrobcům,
pokračovat v rekordním růstu a stanout v čele rozvoje nejnovějších
technologií, jako je AIoT nebo 5G. Takové jsou plány realme, jak je nastínil
zakladatel a CEO Sky Li v čerstvě zveřejněném výročním dopise.
V roce 2020 se realme
podařilo díky 50 milionům prodaných smartphonů získat status nejrychleji
rostoucí značky na světě. Raketového rozletu mladé společnosti si kromě
spotřebitelů všimla i odborná či designová média, která realme vloni ověnčila
téměř dvěma stovkami ocenění. Značka realme tak dále nabourávala hegemonii
tradičních producentů smartphonů. Svůj výkon realme dokazuje i růstem z 35
na 61 různých trhů včetně Latinské Ameriky a Evropy.
„Máme za sebou 12 měsíců plných
těžkostí a výzev. Byl jsem svědkem úsilí a tvrdé práce všech mladých a
nebojácných ‚realmers‘, díky níž se nám podařilo vzepřít globálnímu
ekonomickému trendu. I letos jsme v realme odhodlání vzdorovat všem výzvám a v
duchu našeho hesla ‚Dare to Leap‘ poskočit zase o kus vpřed v budování špičkové
značky chytrých telefonů a dalších trendy produktů,” píše Sky Li v dopise, který je
zároveň odhalením budoucích plánů realme.
Jednou z priorit by měly být
produkty AIoT, kde značka na strategické obchodní úrovni buduje masivní
produktovou řadu. Již vloni uvedlo realme 27 různých produktů AIoT a spustila
vlastní platformu AloT TeachLife, jejímž cílem je podporovat nové společnosti a
nápady a podílet se na spoluvytváření a rozšiřovaní inovativních produktů AloT.
Značka si od platformy slibuje lepší komunikaci a spolupráci mezi uživateli a
tím i soudržnější a integrovanější životní styl chytrého bydlení.
„Pokud realme naváže na svůj
úspěch v segmentu sluchátek, vstup do segmentu hodinek a sílu
v online komunikaci, může se v roce 2021 stát černým koněm i
v oblasti nositelných zařízení,“ míní analytička společnosti Counterpoint Liz Lee.
Značka chce i nadále stavět na
proaktivním přístupu k mladým lidem z generace Z, jejichž trendy
realme sleduje a spoluutváří. Patří sem i využívání 5G sítí. Právě realme chce
v blízké budoucnosti zaujmout pozici lídra v propagaci této
technologie, která přinese revoluční rychlost v datování i komunikaci po
celém světě. „Nadále spolupracujeme s vládami a provozovateli mobilních
sítí, aby docházelo k masivnější podpoře této technologie po celém světě a
budování robustního 5G ekosystému,“ říká ve výročním dopise Sky Li.
„Nynější mladá generace rozhodne o
naší budoucnosti a realme se snaží zhmotnit její vize. Chceme, aby mladí mohli
snít ve velkém a do budoucnosti i díky nám skočili s důvěrou a pozitivním
naladěním,“ uzavírá zakladatel a CEO značky realme.
Zveřejněno: 25. 01. 2021