Realme mezi pěti nejprodávanějšími značkami mobilů v Česku

Mobilní telefony realme pronikly mezi pětici nejprodávanějších značek na českém trhu. Vyplývá to z dat renomované výzkumné společnosti Canalys za poslední čtvrtletí roku 2020.

Pozici v TOP 5 si Realme stihlo vydobýt během necelého roku, na český trh vstoupilo oficiálně v dubnu 2020. Klíčovým faktorem neustálého růstu je orientace značky na produkci přístrojů, které udávají trendy a zároveň popularizují technologické novinky mezi nejširší veřejností.

Společnost Realme přináší špičkové technologie za přijatelnou cenu. Jako v případě 65W nabíječky, kterou se mohl pochlubit model realme 7 Pro jako první telefon s cenovkou pod 300 eur. Je také propagátorem sítí 5G. S tímto cílem uvedla značka na trh model X50 5G, který jako první v této kategorii prolomil hranici 300 eur, a telefon realme 7 5G, který byl ještě cenově výhodnější.  

Za úspěchem značky stojí zejména produkty modelové řady 7, které byly v České republice představeny v druhé polovině loňského roku. Jde třeba o model vyšší střední třídy Realme 7 Pro s velmi rychlým nabíjením, herní telefon Realme 7i s obří 6000mAh baterií nebo Realme 7 5G, který zpřístupňuje sítě páté generace široké veřejnosti.

Během devíti měsíců svého působení na trhu jsou výrobky Realme k dostání téměř u všech největších prodejců. Realme na český trh za tu dobu přineslo 13 produktů včetně vlajkového modelu Realme X50 Pro 5G, telefonu X3 SuperZoom, který jako první na světě nabídl „Starry Mode“ pro fotografování noční oblohy, nebo ve střední třídě modely řady Realme 6 a Realme 7.

Dalším důvodem impozantního úspěchu Realme je, že značka od základu inovovala marketing a komunikaci se zákazníky. Nyní chce překonat své výsledky z loňského roku a dostat se mezi tři nejprodávanější značky v Česku.

Globálně patří Realme podle studie Counterpoint mezi TOP 7 nejprodávanějších značek mobilních telefonů a zároveň bylo vyhlášeno nejrychleji rostoucí značkou smartphonů na světě za rok 2020 s meziročním růstem 65 %. V lednu 2020 působila značka v 35 zemích světa, během roku vstoupila úspěšně na dalších 26 trhů a počet svých uživatelů navýšila z 25 milionů na více než dvojnásobek.

 

Zveřejněno: 09. 02. 2021